אם הייתה לי ילדה הייתי קורא לה בשמך
פשוט כי זה השם הכי יפה ששמעתי בימי חיי
אף פעם לא הייתה לי מישהי שקראו לה כך
אמרת אותו וכתבת אותו
והוא נשמע לי כמו מנגינה
והאותיות נראו כה יפות ברצף הזה
השם שלך לוקח למעמקים כמובן
אל הצדפה אם הפנינה
אבל הוא גם לוקח אותי השמיימה
למקום שבו השם שלי נמצא
אם הייתה לי אישה הייתי קורא לה בשמך




















