אפגוש אותך רק כשהחורף יסתיים
לא שנייה לפני
ניפגש רק באביב (העמים) החדש
לא בטרם יגיע
אפגוש אותך רק כשהירוק העז ישלוט
לא לבן של שלג כחול של קרח שקוף של מים
ניפגש רק כשהעור כבר לא מחודד
אלא חמים של מארס עד אוקטובר
אפגוש אותך כשהנהרות כבר לא מוצפים
אלא אם אלה הנהרות הנכונים
ניפגש רק כשלעורי בד דק
ולא עור מכסה בד
אפגוש אותך כשהשמש בחשיפה מלאה
ללא ענן אחד בשמיים
ניפגש רק כשהחורף..
בסדר, תפתחי לי חריץ בשמיכה אני בדרך אלייך




















