זה נורא מדכא שמראים בטלוויזיה את הגופות מפונות ממקום המוות ככה בשקים השחורים. חיסולים בעולם התחתון, חיסול שבויים, פיגועים בשדות תעופה ותחנות רכבת, נשים שנגאלו על רקע כבוד המשפחה או כמובן על רקע רומנטי. אפשר להציע שיהיו שקים בכל מיני צבעים עליזים יותר?
כשעוד ראיתי טלוויזיה. כשעוד הייתה לי טלוויזיה
















