דרור מרום

עליי ועל המקום שכאן
אם אני כותב שירים וסיפורים מאז שהייתי בן תריסר שנים, אז אתם יכולים להניח כי "המגירה" מתפקעת. התחלתי לכתוב במחברת הכי פשוטה…

במדור שירים

במדור סיפורים

במדור רשימות

במדור היקום

משהו מיוחד

מסע אמיתי בחלל – בין 3 מיליון גלאקסיות אמיתיות שצולמו ע"י הטלסקופ "סלואן"

"גופות החייזרים" שהוצגו בקונגרס במקסיקו – תרמית

החייזר שנמצא בפרו II כל התמונות בכתבה הן צילומי מסך מערוץ יוטיוב של קונגרס מקסיקו

סוכנות הידיעות רויטרס הפריכה את הטענות שהציג חוקר החייזרים חיימה מאוסאן בפני הקונגרס המקסיקני בשבוע שעבר. מאוסאן טען כי שתי גופות שהוצגו בשני ארונות בעלי מכסה אטום שקוף נמצאו במכרה בנאסקה שבפרו, הן בעלות 30% די.אן.איי "שאינו מוכר בכדור הארץ", וטען כי האוניברסיטה העצמאית במקסיקו וחברות מדעיות במדינות שונות בדקו את הרכב גופם כולל ברנטגן ומצאו כי "הדי.אן.איי שונה מזה של המין האנושי".

אולם סוכנות רויטרס מפריכה כעת את הטענות הללו, אחרי ששלחה כתבים לראיין את מאוסאן במשרדו במקסיקו. מומחה רפואי שערך בדיקה בחומר המצומצם שהעמיד מאוסאן לרשות הציבור העלה כי הדי.אן.איי הוא מיצורים בכדור-הארץ. עוד התברר בראיון כי כל הדברים שאמר מאוסן לגבי ה"גופות" שבארונות וכל נתוני הדי.אן.איי אשר מיוחסים ל"גופות" שהוצגו בקונגרס – נוגעים בכלל ל"גופות" עלומות אחרות, שהן לדבריו "מאותו הגזע", אשר נמצאות בפרו. את זה לא אמר מאוסאן בפירוש בדברים שאמר בקונגרס.

בעיית ההונאות בנושא החיים מחוץ לכדור-הארץ נובעת בין השאר ממדיניותן של ממשלות העולם ובראשן ארצות הברית, לא לחשוף מימצאים אמיתיים שבידיהן בנושא. המדיניות משאירה פתח לרמאים.

בראיון שערכה רויטרס לאחר ההצגה בקונגרס המקסיקני עם מדענית האוניברסיטה האטונומית של מקסיקו, ג'ולייטה פיארו, שבדקה את "מימצאיו" של מאוסאן, אומרת פיארו כי הדי.אן.איי בגופות הוא מכמה גופות אחרות שהלכו לעולמן בכמה תקופות שונות. מאוסאן דיווח חצי אמת לבאי המפגש בקונגרס בכך שהצהיר כי "האוניברסיטה האוטונומית של מקסיקו בדקה את הדי.אן.איי" – אך כמובן לא גילה כי הבדיקה העלתה את מה שפיארו מסרה.

לגבי הטענה של מאוסאן כי 30% מהדי.אן.איי של הגופות אינו מוכר כלל בקרב יצורים בכדור הארץ נשאלת השאלה – מדוע 70% מהגנים של מין של חיים מחוץ לכדור הארץ הם גנים הנמצאים כאן ומוכרים למדע. הנחה הגיונית היא שחיזרים יכללו רק גנים חיזריים.

בדיקה נפרדת שביצעו כמה מומחים לזיופי גופות חייזרים בימים שלאחר ההצגה במקסיקו, העלתה כי צילומי הרנטגן מראים כי הגולגלות הן של החיה לאמה, שהורכבו על עצמות אחרות, וכי העצמות ביד הימנית של ה"חיזר" אף הורכבו בצורה שונה ובסדר אחר מאשר ביד השנייה..

"היד החייזרית" אשר הוצגה

מאוסאן הציג במפגש בתוך תיבה אטומה גופה דמויית בן-אנוש קטן מימדים, בגובה כ-60 סנטימטרים, וטען כי היא לא נמצאה בחללית כלשהיא שהתרסקה – אלא נמצאה קבורה ושמורה במכרה בנאסקה אשר בפרו לפני כשש שנים. הגופות לדבריו אינן מומיות או מפוחלצות – אלא נשמרו שלמות תודות להרכב החומר האבקתי שבו היו עטופות במכרה שבו נמצאו. לטענתו הגופות הן מתקופות שונות ולדבריו בדיקות מדעיות בחומר פחמן-14 העלו כי "גילן", מועד הגעתן לשם, הוא כ-1,000 שנה בממוצע.

ליצורים שהונחו בתיבות יש שתי עיניים, ראש מאורך לכיוון אחור, שתי ידיים שבכל אחת 3 אצבעות, שתי רגליים, בית חזה ומבנה שלד דמוי אנוש. לבית החזה של אחת מהן היו צמודים שתלים של לוחות ממתכת מתקדמת הנחשבת לדברי מארגני הדיון לנדירה בכדור הארץ ובמיוחד לפני אלף שנה.

בהצגה היו אורחים מחוץ למקסיקו כולל הטייס של הצי ריאן גרייבס, אשר נתקל בכלי טייס שביצעו תימרונים שאינם אפשריים לבני אנוש וצולמו ע"י מערכות המטוס. הוא נשא דברים, לאחר שכל משתתפי המפגש נשאו שבועה "לדווח רק אמת", אך מאוחר יותר אמר גרייבס כי כל האירוע היה תעלול, ונראה כי הוא כלל לא ידע על הכוונה "לחשוף" את הגופות שהוצגו אלא חשב כי מדובר באירוע הקשור לכלי טייס בלתי מזוהים.

צילומי הרנטגן

להצגה קדמה הקדמה מצולמת מארה"ב של הפרופסור לאסטרו-פיסיקה אבי לואב, ישראלי, שהיה עד לאחרונה ראש המחלקה לאסטרונומיה באוניברסיטת הארוורד בקיימברידג', מסצ'וסטס, וכעת עומד בראש מרכז "גלילאו" באוניברסיטה הזאת, המנהל מעקב אחר שמי כדור הארץ לצילום חלליות מחוץ לכוכב הלכת.

לא ידוע אם לואב ידע על הכוונה להציג שם את הגופות. הוא מצידו דיבר מדעית והציג חומרים שאינם נמצאים בכדור הארץ, אשר נמשו ע"י הארוורד באחרונה ממימיי האוקיינוס השקט, בנקודה המדוייקת שבה חזה לאוב כי הם יהיו – מיקום התרסקות מטאוריט שנחזה בשמי העולם.

לואב – מדען דעתן ואמיץ – גם גורס כי העצם "מואה-מואה", שטוח ודמוי סיגר, שנקלט בחיישני מעקב אסטרונומיים ב-2017 כשהוא טס במהירות עצומה ויוצא ממערכת השמש היה עצם טכנולוגי מבקר ממערכת שמש אחרת. מואה-מואה נכנס למערכת השמש ממקום אחר, כפי שעלה מניתוח מסלולו.

שתפו אותנו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן