הזמינו אותי למדורה. בד"כ אני לא הולך למדורות, אבל הבטיחו לי שזאת מדורה מיוחדת.
הגעתי למדורה וראיתי את מה שהם שמו במרכז מעגל האבנים.
היו שם כל הרוצחים,
היו שם כל הסוקלים,
היו שם כל המוהלים,
היו שם כל המטבילים,
היו שם כל המתפללים,
היו שם כל ההורים המרביצים,
היו שם כל רוצחי הנשים,
היו שם כל הדיקטטורים משמידי העמים,
היו שם כל החוטפים,
היו שם כל האנסים,
היו שם כל הבוגדים,
היו שם כל המשיחיים,
היו שם כל האלוהימים.
כולם היו ספוגים בנפט עד לנשמות השחורות שלהם.
הגישו לי את המצית, אמרו לי תצית.
אז הצתתי.




















